۰

حوادث

کوتاه شدن دست زمین خواران از بیش از ۱۲ هکتار از اراضی ملّی

دسامبر 27, 2019 در 12:39 ق.ظ توسط

سرهنگ مهدی مختومی فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی استان یزد، در آذرماه امسال بیش از ۱۲ هکتار از اراضی ملی را در قالب تبصره ۱ ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و اجرای احکام قضایی، از دست متجاوزین، قلع و قمع و رفع تصرف کردند.

او افزود: در این مدت پرسنل یگان حفاظت این اداره کل و شهرستان‌های تابعه موفق به تشکیل ۱۸ پرونده تخریب و تصرف ماده ۵۵ (قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع) شده اند.

سرهنگ مختومی ادامه داد: همچنین در این مدت عوامل انتظامی مطابق با ماده ۴۸ و ۴۹ قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل‌ها و مراتع موفق به کشف یک فقره کوره زغال مکشوفه و توقیف یک دستگاه کامیون حامل چوب و انواع زغال قاچاق در سطح شهرستان‌های استان شدند.

در پایان فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان یزد خاطر نشان کرد: از همشهریان عزیز خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف، بوته کنی و حریق و غیره سریعاً با تلفن ۱۵۰۴ که تلفن شبانه روزی این اداره کل می‌باشد تماس گرفته و ما را از محل و نوع وقوع جرم آگاه نمایند.

برچسب‌ها:, ,

دیدگاهتان را بنویسید