پرهیز مدیران از آموزشهای ویترینی در ادارات
سپتامبر 11, 2019 در 10:00 ب.ظ توسط admin
استاندار یزد در نشستی که با هدف امضاء تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد با سازمان جهانی تبلیغات (IAA) برگزار شد، بر ضرورت پرهیز از آموزشهای ویترینی و غیرکاربردی در سیستم اداری استان تاکید کرد.
به گزارش ایسنا، «محمدعلی طالبی» در نشستی که با هدف امضاء تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد با سازمان جهانی تبلیغات (IAA) در سالن حمیدیا و با حضور معاونان استاندار و نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با ابراز خرسندی نسبت به انعقاد این تفاهمنامه بهعنوان اتفاقی مثبت برای نیاز شهر یزد، اظهار کرد: خوشبختانه در یزد ظرفیتهای مناسبی را در اختیار داریم اما متاسفانه این ظرفیتها به خوبی معرفی نشده و مورد استفاده قرار نگرفته است.
وی با اشاره به ضرورتها و دلایل امضاء این تفاهمنامه در جهت استفاده از ظرفیتهای یزد، افزود: دلایل عدم استفاده از این ظرفیتها مربوط به خلاءهایی است که ما در برنامههای اجرایی داریم.
استاندار یزد با ابراز خرسندی از مفاد این تفاهمنامه گفت: نقش سازمان جهانی تبلیغات در این تفاهمنامه فراتر از همکاری مشاوره ای است و بعضی از نیازهای ضروری ما در حوزه آموزشی را تحت پوشش قرار خواهد داد.
طالبی برنامههای آموزشی پیشبینی شده برای مدیران شهرداری در این تفاهمنامه را نکته ای مهم و ارزشمند دانست.
این مسئول در همین رابطه تصریح کرد: آموزشها در سیستم اداری بعضا آموزشهای ویترینی و غیرکاربردی شده و بعد از بسیاری از این دورههای آموزشی اتفاق خاصی نمیافتد اما خوشبختانه اینجا دورههایی پیش بینی شده که میتوانیم امیدوار باشیم در جهتگیری و نوع نگرش فعالیتهای کاری مدیران شهرداری و همکاری با شورای اسلامی شهر تاثیر مناسبی داشته باشد.
استاندار یزد همچنین با اشاره به فعالیتهای سازمان جهانی تبلیغات (IAA) گفت: این سازمان ظرفیتهای خوبی در حوزههای تحقیقاتی و مشاوره ای دارد که این امر میتواند در خدمت شورای اسلامی و شهرداری یزد قرار بگیرد.
وی افزود: امیدواریم این همکاریها به صورت عملیاتی دنبال شود و در کوتاه مدت آثار و نتایج چنین همکاری در معرض دید عموم مردم قرار گیرد.
طالبی”با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت شهرداری در اجرای برنامه های خود، گفت: مطمئناً موفقیت شهرداری موفقیت استانداری است و مجموعه استانداری یزد آمادگی هرگونه همکاری با شهرداری را دارد.
استاندار یزد همچنین در پایان سخنان خود با تشکر از رویکرد مدیران شهرداری که فراتر از وظایف و عملکردشان نسبت به شهر یزد است، عنوان کرد: رویکرد مدیران شهرداری در این تفاهمنامه دارای ابعاد فراشهری و فراشهرستانی است که میتواند برای کل استان و موضوعات مختلفی که در حیطه وظایف و مسئولیت سایر ارگانهاست، مفید فایده واقع گردد.
در این نشست تفاهم نامه همکاری بین شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد با سازمان جهانی تبلیغات (IAA) با هدف ارتقاء شاخصهای اقتصادی و فرهنگی شهر میراث جهانی یزد امضاء شد.
گفتنی است در حال حاضر دفاتر این سازمان در بیش از ۸۰ کشور جهان فعالیت دارد و اکثر انجمن ها، اتحادیه ها، فدراسیون ها و سازمان ها و نهادهای بین المللی حوزه بازارسازی، بازاریابی، تبلیغات و رسانه در سطوح ملی، منطقه ای، قاره ای و بین المللی عضو این سازمان هستند و دفتر نمایندگی سازمان جهانی تبلیغات در جمهوری اسلامی ایران از سال ۲۰۱۴ بر مبنای قوانین موضوعه داخلی و بین المللی تاسیس شده است.
برچسبها:سازمان جهانی تبلیغات, محمدعلی طالبی