۰

اجتماعی

هر یتیم یزدی هشت حامی دارد

آگوست 15, 2016 در 1:23 ب.ظ توسط

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد با اشاره به اجرای طرح اکرام ایتام در این خطه گفت: هر یتیم زیر پوشش این نهاد در استان هشت حامی دارد.

به گزارش ایرنا، محسن علیزاده تعداد ایتام استان را یکهزار و 621 نفر بیان کرد و افزود: 13 هزار و 844 حامی نیکوکار از این تعداد یتیم، حمایت های مادی و معنوی می کنند.
وی اظهار کرد: طرح اکرام ایتام از طرح های بسیار موفق این نهاد و دهه کرامت فرصت مناسبی برای تکریم ایتام و نیازمندان است.
وی افزود: امیدواریم ایتام زیر پوشش این نهاد با حمایت مادی و معنوی خیرین و نیکوکاران به زندگی شرافتمندانه همراه با عزت دست پیدا کرده و به عنوان فردی مفید و مثمر ثمر به مردم و جامعه خدمت کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) یزد با اشاره به حضور خادمان آستان مقدس رضوی در جمع خانواده های نیازمند استان تصریح کرد: حضور خادمان امام رضا (ع) در جمع این حانواده ها منشاء خیر و برکات و خلق لحظه های ناب و به یاد ماندنی است.
وی با بیان اینکه بسیاری از محرومین مشتاق زیارت بارگاه منور و ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هستند افزود: مردم خیر و نیکوکاری می توانند با مشارکت در طرح شوق زیارت، بستر مناسبی برای زیارت این امام همام فراهم کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) یزد اضافه کرد: در این طرح هر فرد حقیقی یا حقوقی کفالت مادی و معنوی یک یا چند نفر از ایتام واجد شرایط، فرزندان یتیم بی سرپرست دختر (تازمان ازدواج) و پسر (زیر 18 سال سن) را عهده دار می شوند و ماهانه حداقل 300 هزار ریال به حساب آنان واریز می کند.
هم اکنون 40 هزار نفر از جمعیت استان یزد در قالب 25 هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

 

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید