۰

سیاسی

نتیجه نهایی انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان یزد

فوریه 23, 2020 در 11:45 ق.ظ توسط

رئیس ستاد انتخابات یزد نتایج نهایی شمارش آرای حوزه‌های انتخابیه این استان را اعلام کرد.

احمد ترحمی در مورد آمار نهایی آراء انتخاباتی نمایندگان استان یزد در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،‌ اظهار کرد: بر اساس نتایج ثبت‌ شده نهایی و رسمی در سامانه جامع انتخابات کشور تعداد ۱۷۱ هزار و ۴۳۴ رای در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر اخذ شده که از این تعداد «محمدصالح جوکار» با کسب ۱۰۵ هزار و ۵۴۹ رأی معادل ۷۱ و یک دهم درصد آرا، موفق به راه‌یابی این دوره مجلس شد.

وی افزود: در حوزه تفت و میبد هم تعداد ۵۷ هزار و ۱۵۱ رأی اخذ شده که دکتر«سیدجلیل میرمحمدی میبدی» با کسب ۲۲ هزار و ۸۶ رأی، توانست ۳۸ و ۵۸ دهم درصد آرا صحیح را کسب و موفق به حضور در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تفت و میبد شود.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد در ادامه گفت:‌ در حوزه انتخابیه مهریز ۸۵ هزار و ۹۲۶ رأی ماخوذه وارد صندوق‌های رای شده که از این تعداد «محمدرضا صباغیان بافقی» با کسب ۲۶ هزار و ۸۶۵ رأی به عنوان منتخب و نماینده مردم پنج شهرستان وارد مجلس شورای اسلامی شد.

ترحمی در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه اردکان جمعاً ۳۱ هزار و ۴۲ رأی از واجدین شرایط این شهرستان اخذ شده که در نهایت «محمدرضا دشتی‌اردکانی» با کسب ۱۵ هزار و ۸۴۸ رأی موفق شده از حوزه انتخابیه اردکان وارد مجلس شد.

برچسب‌ها:, , ,

دیدگاهتان را بنویسید