۰

سیاسی

منتخبان مردم پیگیر رفع مشکلات جامعه باشند

ژوئن 21, 2021 در 7:44 ق.ظ توسط

استاندار یزد گفت: منتخبان مردم در مسوولیت ریاست‌جمهوری و همچنین در شوراهای اسلامی شهر و روستاها خدمت به مردم ،رفع مسایل و مشکلات آنها را به جد پیگیر و آن را در دستور کار و برنامه های خود قرار دهند.

به گزارش یزدآگاه و به نقل از ایرنا، محمدعلی طالبی روزیکشنبه در نشستی با قدردانی از عوامل اجرایی انتخابات شهرستان یزد افزود: تمامی شواهد امر بر این گواه است که آزمون یادشده  به خوبی و با سلامت کامل در استان یزد برگزار شد.

وی ادامه داد: موفقیت برگزاری انتخابات تبلور همکاری مردم و تلاش مخلصانه تمامی دست‌اندرکاران در بخش‌ های مختلف است که همه طبق مقررات رسالت خود را انجام دادند.

استاندار یزد با بیان اینکه تمامی عوامل در برگزاری انتخابات سالم و گسترده ،نقش موثری داشتند اظهارکرد: برگزاری انتخابات با این حجم، نتیجه تلاش و برنامه‌ریزی عوامل و دست‌اندرکاران آن است و باید از آنها قدردانی کرد.

طالبی با بیان اینکه بخش زیادی از این زحمت بر عهده نیروهای مستقر در فرمانداری یزد بود، تصریح کرد: لازم است با حضور در این محل از تلاش‌های تمامی دست‌اندرکاران سختکوش قدردانی کنم  و همه باید تابع مقررات باشیم و وظایف خود را در خدمت به مردم به نحو مطلوب انجام دهیم .

سیزدهمین دوره  انتخابات ریاست‌جمهوری ایران و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر، روستایی و عشایری ۲۸ خردادماه جاری در ایران برگزار شد و از میان چهار نامزد ریاست جمهوری حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی انتخاب شد.

به گفته رئیس ستاد انتخابات استانداری یزد از میان چهار نامزد در این دوره، آقای رییسی با کسب ۷۲ درصد، اکثریت آرای شرکت کنندگان را در این استان کسب کرد.

احمد ترحمی بهابادی شنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با ایرنا تعداد افراد واجد شرایط شرکت در انتخابات را ۷۳۳ هزار و ۷۲۱ نفر ذکر کرد و افزود: میزان مشارکت واجدان شرایط استان در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۵۸ درصد بود که آقای رئیسی ۳۰۵ هزار و ۹۳۰ رای را در استان کسب کرد.

وی ادامه داد: همچنین آقایان عبدالناصر همتی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۳۴ هزار و ۸۵۴ رای، محسن رضایی ۲۲ هزار و ۹۰۰ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی هم ۱۷ هزار و ۵۹۸ رای به دست آوردند.

 

 

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید