۰

حوادث

فرو ریختن پل بوستان شهدای یزد در حین برگزاری جشن میلاد

آگوست 14, 2016 در 3:15 ب.ظ توسط

برگزاری جشن در بوستان تفریحی ورزشی شهدای یزد و ازدحام بیش از حد مردم یزد روی پل عابر پیاده منجر به بروز حادثه‌ای شد که با تلاش سه‌ساعته ماموران آتش‌نشانی، آسیبی به کسی وارد نشد.

به گزارش ایرنا، مدیر عامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: ازدحام بیش از اندازه جمعیت حاضر در بوستان شهدای یزد بر روی پل عابر پیاده این بوستان تفریحی و ورزشی، منجر به سقوط این پل شد.
سید عباس میر شمسی روز با بیان اینکه این حادثه ساعت ۲۳:۴۱ شب گذشته در پارک شهدا شهر یزد در راستای برگزاری جشن میلاد امام رضا (ع) رخ داد افزود: پس از تماس با شماره ۱۲۵، ۱۹ نفر از امدادگران این سازمان به محل اعزام شدند.
وی اظهار کرد: طبق نظر متولیان برگزاری مراسم حدود ۷۵۰ نفر از شهروندان در این جشن حضور داشتند که به دلیل این تعداد جمعیت پل مذکور سقوط کرد.
این مسئول تصریح کرد: امدادگران آتش نشامی بلافاصله با بکار گیری تجهیزات ویژه با رعایت موارد ایمنی با ایجاد پل سیار عملیات خود را آغاز کردند و موفق شدند بدون هیچ حادثه ای بعد از سه ساعت تلاش شهروندان را به محل امن منتقل کنند.
میر شمسی با اشاره به این‌که خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسیده توصیه کرد: متولیان برگزاری جشن ها موارد ایمنی محل برگزاری مراسم را رعایت کنند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:, , ,

دیدگاهتان را بنویسید