۰

سیاسی

سخنان ظریف درباره پولشویی را قبلا خود دوستان اصولگرا اعلام کرده بودند

نوامبر 29, 2018 در 7:29 ب.ظ توسط

«کمال دهقانی فیروزآبادی» نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هم با تاکید بر اینکه ابزار نظارتی استیضاح باید برای رشد و تعالی و کاهش کاستی ها باشد، گفت: دکتر ظریف فردی است که در طول سال های گذشته به بهترین شکل وظیفه دیپلمات گری و انقلابی بودن خود را به جا آورده است.

وی ادامه داد: وزیر امور خارجه در صحبت ها و مذاکراتش همراه با صلابت از منافع ملی کشور دفاع کرده است و من هیچگاه ندیدم که ظریف کوچکترین اعتمادی به غربی ها و طرف مذاکره داشته باشد، او با بی اعتمادی ولی با صلابت با آنان مذاکره کرده است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس با تاکید بر این که دکتر ظریف کار خود را به درستی انجام می دهد، گفت: صحبت هایی که دکتر ظریف در مورد پولشویی مطرح کرد و به مذاق عده ای خوش نیامده است، موضوعی که قبلا هم خود دوستان اصولگرا اعلام کرده بودند و این واقعیتی در کشور ماست.

دهقانی فیروزآبادی افزود: پولشویی در همه کشورهای دنیا وجود دارد، شاید بزرگترین پولشویی ها در آمریکا وجود دارد حتی در سوییس هم وجود دارد، وقتی در کشور خود اقرار می کنیم که 15 میلیارد تا 20 میلیارد دلار قاچاق داریم یعنی پولشویی وجود دارد وقتی فرار مالیاتی و موسسات مالی و اعتباری عاجزانه اعلام ورشکستی می کنند و دستگاه های قضایی ورود می کنند این نشان می دهد که پولشویی وجود دارد.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: ما پولشویی سازمان یافته در کشور نداریم ولی وقتی قاچاق مواد مخدر در کشور ما تا این حد زیاد است یعنی پولشویی وجود دارد.

وی یادآور شد: دکتر ظریف هیچ نهاد و دستگاهی را متهم به پولشویی نکرده ولی پرده از واقعیت هایی در کشور برداشته که ما باید آستین ها را بالا بزنیم و مشکل پولشویی را در کشور حل کنیم.

برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید