۰

اجتماعی

زیباسازی ‌کلاس‌های دبستان شهید مختاری روستای حسن‌آباد اشکذر

نوامبر 19, 2017 در 12:28 ب.ظ توسط

به همت جمعی از دانشجویان دانشکده حضرت رقیه(س) و معلمان جوان دبستان شهید مختاری در این دبستان اقداماتی در جهت زیباسازی و پویا شدن فضای مدرسه صورت گرفت؛ به طوری که کلاس‌های درس متناسب با اهداف آموزشی طراحی و نقاشی شدند.

آقای علی دهقان معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد و خانم دکتر خامسی رییس دانشکده فنی و حرفه ای حضرت رقیه (س)امروز صبح از دبستان شهید مختاری بازدید کرند.

علی دهقان بهابادی با بازدید از دبستان شهید مختاری اشکذر ضمن تشکر از زحمات دانشجویان این مجموعه و کادر مدرسه بیان کرد:

هر جامعه ای که بخواهد پیشرفت کند و الگوپذیری را ترویج دهد باید همدل باشد؛ امروزه ما در هر کاری که بخواهیم موفق شویم باید آن کار را در قالب کار گروهی انجام دهیم. خیلی از فعالیت ها باید از روستاها شروع شود و سپس به جا های بزرگتر رواج پیدا کند. این کاری که کادر مدرسه انجام دادند نمونه کار گروهی خوب و تفکر خلاق و نوآوری است.

در ابتدایی باید ما به روش تفکر خلاق روی بیاوریم. من در این ۲۷ سالی که در آموزش و پرورش بودم ندیده بودم که چنین همدلی و همکاری بین دانشجویان و مدرسه صورت بگیرد؛ این کار، کار بسیار خوبی است اما باید به مدارس دیگر نیز تعمیم داده شود.

شما یک محیطی را در کلاس فراهم کردید که ممکن است دانش آموزان دیگر نیازی به آزمایشگاه نداشته باشند. من از شما می‌خواهم که چنین کاری را ادامه بدهید. اگر ما به تفکر خلاقانه و ایده های جدید روی نیاوریم ایستا هستیم و درجا می‌زنیم. ما باید با روش‌های نو اهداف آموزش و پرورش را پیش ببریم؛ سرمایه‌گذاری ما باید از همین دانش آموزان ابتدایی و روستا شروع شود.

همچنین سرکار خانم دکتر خامسی، رییس دانشکده فنی و حرفه ای حضرت رقیه (س) ضمن ابراز خوشحالی از این کار، از دانشجویان و کادر مدرسه مختاری تشکر و قدر دانی کرد.

وی بیان کرد: خدمت به كودكان و انجام امور خيرخواهانه در حوزه كودك و نوجوان و ايجاد محيطي شاداب و پرنشاط براي آن‌ها، پيامدها و نتايج مثبتي در بر دارد و نقشي زيبا در ذهن آينده سازان اين سرزمين به يادگار خواهد گذاشت كه بعضا تا سال‌هاي سال به ياد خواهند سپرد . قدم نهادن در چنين مسير، توفيقي مي خواهد كه هركسي از ان بهره مند نمي گردد.

وی گفت:این کار حرکت بسیار زیبا و خیرخواهانه ای بوده است. بسیار خرسندم که این چنین دانشجویان فعال و خیرخواهی در جمع ما هستند. امیدوارم این کار به صورت یک طرح پایلوت در تمام مدارس اجرا شود.

برچسب‌ها:, , ,

دیدگاهتان را بنویسید