۰

اقتصادی

رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور به يزد سفر می كند

آگوست 20, 2016 در 2:16 ب.ظ توسط

رئيس سازمان برنامه و بودجه استان يزد از سفر معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان برنامه و بودجه كشور به يزد خبر داد. حميدرضا نصيری زاده در اين ارتباط تصريح كرد كه دكتر نوبخت به نمايندگی از دولت تدبير و اميد، هفته دولت در يزد حضور پيدا خواهد كرد.

وی گفت: برنامه های متنوعی در سفر دو روزه سخنگوي دولت پيش بينی شده كه از آن جمله می توان به: حضور در مراسم نمازجمعه و ديدار با اقشار مردم، ديدار با نماينده محترم ولي فقيه و امام جمعه يزد، منتخبان، دانشگاهيان، فرهنگيان، علما، خانواده شهدا، ايثارگران و… اشاره كرد.

رئيس سازمان برنامه و بودجه بيان داشت: در اين سفر، مسائل مهم استان از جمله اعتبارات هزينه اي و روند اعطای تسهيلات بانكی به واحدهای توليدی استان باحضور رئيس سازمان برنامه و بودجه مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

نصيري زاده گفت: بررسی پيشرفت پروژه های سفر رئيس جمهوری و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی نيز از ساير مواردی است كه در اين سفر مورد تاكيد خواهد بود.

وي با اعلام بازديد معاون رئيس جمهور از تعدادي طرح های منتخب استان، ابراز اميدواری كرد كه استان از اين سفر بهره لازم را كسب نمايد.

اين مقام مسئول اضافه كرد كه سخنگوی دولت همچنين باحضور در شبكه استانی يزد و در جمع خبرنگاران، دستاوردهای دولت را تشريح خواهد كرد. گفتنی است، دكتر نوبخت پيش از اين مردادماه 93 و اسفندماه 94 بمنظور حضور در شوراي برنامه ريزی و توسعه استان و سفر استانی دولت تدبير و اميد در يزد حضور يافته بود.

منبع: روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه استان يزد

برچسب‌ها:, , ,

دیدگاهتان را بنویسید