۰

سیاسی / گفتگو

دو هزار نیروی افتخاری در برگزاری نمازهای جمعه استان یزد همکاری دارند

جولای 25, 2016 در 8:07 ق.ظ توسط

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد گفت: افزون بر دو هزار نفر بصورت افتخاری در طول سال با ستادها در امر برگزاری هرچه باشکوهتر نمازهای عبادی سیاسی جمعه استان همکاری دارند.

حجت الاسلام رضا شریفی روز دوشنبه به مناسبت پنجم مردادماه سالروز فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اقامه نمازجمعه در کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای ستادهای نماز جمعه استان افزون بر 300 نفر هستند.
وی ادامه داد: هم اکنون در 25 محل در مناطق و شهرستان های استان ، نمازجمعه اقامه می شود و اهالی رستاق ، نصرت آباد ، مهدی آباد بهادران ، آسفیج و خرانق نیز تقاضای صدور مجوز و تعیین امام جمعه دارند .
این مسئول خاطر نشان کرد: درخواست مردم ولایتمدار این مناطق برای صدور مجوز برای برگزاری نمازجمعه بر اساس مقررات توسط شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بررسی می شود .
شریفی در ادامه به برنامه های بزرگداشت سالروز اقامه نمازجمعه در استان اشاره و مهمترین آنها را همایش بزرگ با حضور ائمه جمعه ، مسئولان ستادها و پیشکسوتان نمازجمعه در چهاردهم مردادماه در سالن غدیر یزد اعلام کرد.
وی گفت: پخش مستقیم خطبه های نمازجمعه یزد برای نخستین مرتبه در روز جمعه هشتم مردادماه ، برگزاری همایش دوچرخه سواری و مسابقات ورزشی با نام جام آدینه از دیگر برنامه های پیش بینی شده است .
این مسئول ، حضور مردم و جوانان را در نمازهای جمعه استان خوب ارزیابی کرد و تاکید نمود: برای جلب حضور بیشتر جوانان در نظر است تا از وجود آنها در ستادهای نمازجمعه و برنامه های مختلف استفاده شود .
شریفی ، نمازهای جمعه را از ثمرات و برکات مهم و اثر بخش انقلاب اسلامی ذکر کرد و بر همکاری مردم و مسئولان در هرچه بهتر و باشکوه برگزار شدن آن در تمامی مناطق و شهرستان ها تاکید کرد .

 

برچسب‌ها:, , ,

دیدگاهتان را بنویسید