۰

اجتماعی

توزیع قریب به ۵ هزار بسته حمایتی توسط جامعه ورزش و جوانان استان یزد

می 13, 2020 در 11:55 ق.ظ توسط

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از توزیع قریب به ۵ هزار بسته حمایتی توسط جامعه ورزش و جوانان استان در رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه خبر داد.

مسعود شریعتی در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم شریف استان یزد در ماه پرخیر و برکت رمضان گفت : رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در وزارت ورزش و جوانان با هدف کمک به آسیب دیدگان ناشی از کرونا و نیازمندان تدوین و اجرایی شد و جامعه ورزش و جوانان استان یزد هم در این راستا گام های خوبی برداشتند.

وی افزود: جهت کمک به تأمین معیشت افراد کم برخوردار و خانواده های آسیب دیده از بحران کرونا، تاکنون قریب به ۵ هزار بسته معیشتی به ارزش در مجموع ۵ میلیارد و ۱۲۱ میلیون ریال تهیه، بسته بندی و در بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: براین اساس در شهرستان یزد ۱۸۰ بسته معیشتی به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال، شهرستان میبد ۱ هزار بسته به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، بافق ۶۰ بسته به مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال، بهاباد ۲۰۰ بسته به مبلغ ۱۹۵ میلیون ریال، مهریز ۱۸۸ بسته به مبلغ ۶۰ میلیون ریال، اردکان ۲۹۴ بسته به مبلغ ۳۹ میلیون ریال توزیع گردید.

شریعتی اضافه کرد: همچنین توسط هیات ورزش های همگانی استان نیز ۵۰۰ بسته به مبلغ ۹۰۰ میلیون ریال تهیه و توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد : سازمان های مردم نهاد جوانان نیز رزمایش همت جوانانه کمک مومنانه اقدامات موثر و خوبی را انجام دادند و با راه اندازی کمپین های مختلف مردم و بخصوص جوانان را به مشارکت در این امر خداپسندانه ترغیب کردند و ۲۵۰ بسته به مبلغ ۱۷۷ میلیون ریال را تهیه و بدست نیازمندان رساندند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در پایان بیان داشت: این اقدامات و کمک های جامعه ورزش و جوانان همچنان ادامه خواهد داشت و هیات های ورزشی، ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد جوانان استان به صورت خودجوش به راه اندازی کمپین های جمع آوری کمک های مالی و غیرمادی و پخت غذا و پخش میان نیازمندان اقدام کرده و فعالیت دارند.

برچسب‌ها:, , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید