۰

اجتماعی

تشکیل کمیته نظارت و ارزیابی برنامه های اوقات فراغت جوانان در استان یزد

ژوئن 11, 2019 در 12:26 ب.ظ توسط

مسعود شریعتی در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد گفت: واقعیت انکارناپذیراین است که با افزایش اوقات فراغت برنامه ریزی نشده وتعطیلات غیرهدفمند، آسیب های اجتماعی در جامعه افزایش می یابد. این موضوع ، بیانگر اهمیت پرداختن به برنامه ریزی برای افزایش بهره وری اوقات فراغت، بویژه برای نسل نوجوان و جوان است زیرا که استفاده صحیح از اوقات فراغت هم بر زندگی فرد و هم بر جامعه تاثیر مثبت خواهد داشت

وی به اهمیت برنامه ریزی و همکاری تمام بخش‌ها برای انجام فعالیت‌ها در حوزه جوانان به خصوص غنی سازی اوقات فراغت تاکید کرد و برگزاری مستمر و منظم ستاد ساماندهی امور جوانان را از برنامه‌های مهم اداره کل ذکر کرد.

شریعتی به برنامه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: رویکرد این اداره کل با همکاری تمام بخش‌های اداری و سازمان‌های مردم نهاد براساس منویات مقام معظم رهبری و به استناد بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مبنی بر سنگین کردن کفه عدالت در تقسیم امکانات عمومی کشور و توجه به نیازهای نسل جوان، نظارت و برنامه ریزی، واگذاری امور به جوانان، انجام امور فرهنگی و ورزشی و ارتقای فعالیت‌ها در سال ۱۳۹۸ است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ابراز امیدواری کرد: دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان استان با برنامه ریزی و تلاش زمینه اجرایی شدن برنامه های اوقات فراغت جوانان به نحو شایسته و با خروجی های مثبت را فراهم کنند .

در پایان ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد مصوبات زیر به تصویب اعضاء رسید.

– دستگاه های عضو ستاد نظارت کامل (مجوز، قیمت دوره ها و ..) در برگزاری کلاس های زیر مجموعه خود را اعمال و گزارش نهایی را در جلسه آتی ستاد ارائه کنند.
– به منظور هم افزایی و ارتقاء سطح فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت جوانان دستگاه های عضو ستاد نسبت به همکاری های بین بخشی اقدام و گزارش نهایی را در جلسه های آتی ستاد ارائه نمایند.
– دستگاه های عضو ستاد در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت جوانان با توجه به نام گذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به نام (رونق تولید) مباحث اشتغال و کارآفرینی را به صورت ویژه مدنظر قرار دهند.

برچسب‌ها:, , ,

دیدگاهتان را بنویسید