۰

پزشکی و بهداشت

تزریق بیش از ۱۴۰ هزار دوز واکسن در استان یزد

جولای 20, 2021 در 9:45 ق.ظ توسط

عاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به ثبت رکورد جدید تزریق واکسن در این استان، گفت: تاکنون بیش از ۱۰۵ هزار یزدی در برابر کرونا ویروس واکسینه شده اند.

دکتر «محمدرضا دهقانی» گفت: در روز یکشنبه هفته جاری هفت هزار و ۲۳۹ دوز واکسن در استان یزد تزریق شد و رکورد جدیدی در تزریق واکسن کرونا در یزد به ثبت رسید.

وی ادامه داد: از ابتدای انجام واکسیناسیون در استان، ۱۴۴ هزار و ۵۵۶ دوز واکسن در نوبت اول و نوبت دوم در استان تزریق شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یزد افزود: از ابتدای انجام واکسیناسیون در استان، ۱۰۵ هزار و ۷۳۷ دوز واکسن در نوبت اول و ۳۸ هزار و ۸۱۹ دوز واکسن در نوبت دوم تزریق شده است.

وی با اشاره به این که واکسن‌های کرونا دو مرحله‌ای است و تزریق دوز دوم صرفا به دریافت کنندگان دوز اول تزریق می‌شود، اظهار کرد: تاکنون در استان یزد ۱۰۵ هزار و ۷۳۷ نفر در برابر کرونا ویروس واکسینه شده‌اند.

وی با اشاره به واکسینه شدن ۶۰ درصد افراد بالای ۶۰ سال در استان، گفت: در حال حاضر در سامانه تزریق واکسن کرونا برای متولدین ١٣۴٠ و قبل از آن امکان ثبت نام وجود دارد.

به گزارش وبدا یزد، دهقانی تصریح کرد: افرادی که قبلاً ثبت‌نام کرده‌اند یا دُز اول واکسن از طریق فراخوان دریافت کرده‌اند، نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند.

برچسب‌ها:, ,

دیدگاهتان را بنویسید