۰

اجتماعی / شهرستان ها

بلاتکلیفی ۷ ساله بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق

سپتامبر 1, 2023 در 4:58 ب.ظ توسط

رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) بافق در خصوص زمانبندی اتمام طرح بیمارستان ۹۶ تختخوابی که ساخت آن از سال ۹۵ شروع شده است، گفت: این طرح کد تعریف شده‌ای ندارد تا برای آن اعتبار سالیانه در نظر گرفته شود.

«احسان ثنائی» با بیان این که بیمارستان جدید ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تکمیل آن نیازمند تزریق بودجه بالفور نه قطره‌ای است، افزود: تاکنون ۶۰ میلیارد تومان از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در ساخت بیمارستان هزینه شده و برای اتمام طرح به صورت عمرانی حداقل ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی تصریح کرد: با وجود همه مسائل و مشکلاتی که وجود دارد، تمام دستگاه‌های شهرستان اعلام آمادگی کردند تا در تکمیل این طرح همکاری داشته باشند.

این مسئول تکمیل هر چه زودتر این طرح را گامی برای حفظ حقوق بیت‌المال اعلام کرد و افزود: قرار گرفتن این طرح در شرایط افزایش نرخ‌ها و تکمیل نشدن به هنگام آن، تضییع حقوق بیت المال را در پی داشته و هر چه دیرتر این طرح به بهره‌برداری برسد، حقوق بیشتری از بیت‌المال تضییع می‌شود.

به گفته ثنایی، بیمارستان فعلی بافق ابتدای سال ۷۰ خورشیدی با ۱۲ تخت بستری راه اندازی شد و هم اکنون بخش‌های مختلف جراحی، اطفال، زنان و زایمان، رادیولوژی، سونوگرافی، آزمایشگاه، آی -سی- یو، اورژانس و سی- سی- یو دارد و از وجود اکثر متخصص‌ها حوزه پزشکی و درمانی به صورت تمام وقت و پاره وقت برخوردار است.

 

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید