۰

اقتصادی

ایجاد ۵۰۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان یزدی در سال ۱۴۰۰

جولای 5, 2021 در 8:12 ب.ظ توسط

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان یزد اعلام کرد: طی سه‌ ماهه نخست امسال پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال از محل منابع صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، تبصره ۱۶، بانک‌های عامل و توسعه اشتغال روستایی و هم‌افزایی به مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی اعطا شد.

«امیر زین‌العابدین قمی» ضمن اعلام این خبر و با بیان این که ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت با هدف توانمندسازی و تقویت اقتصاد خانواده انجام می‌شود، افزود: طی این مدت ۳۱۸ فرصت شغلی با اعطای تسهیلات اشتغال در زمینه‌های شغلی دام‌پروری، زنبورداری، خدمات، صنایع‌دستی و صنعتی در قالب طرح‌های توان‌افزایی (۱۳۰ مورد)، خودکفایی (۳۷ مورد) و کارانگیزی (۱۵۱ مورد) برای نیازمندان استان یزد ایجاد شد.

وی با اشاره به اینکه در سه‌ماهه نخست امسال ۳۲ مورد کاریابی نیز برای مددجویان متقاضی اشتغال انجام شد، تصریح کرد: بهبود فضای کسب‌وکار، توسعه همکاری با فعالان کسب‌وکار و توسعه زنجیره‌های ارزش در قالب نظام هدایت شغلی و راهبری شغلی ازجمله راهبردهای مهم این نهاد در ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، زین العابدین قمی در پایان یادآور شد: امسال ۵۰۰۰ فرصت شغلی با اعطای ۲۰۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال و کاریابی برای نیازمندان استان یزد ایجاد می‌شود.

برچسب‌ها:, ,

دیدگاهتان را بنویسید