۰

اجتماعی

ایجاد گشت های مشترک امر به معروف و نهی از منکر برای نظارت بر عملکرد اصناف یزد

ژوئن 1, 2017 در 1:14 ب.ظ توسط

دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر یزد از آغاز بکار گشت های مشترک این ستاد همراه با اداره اماکن عمومی فرماندهی انتظامی و اتاق اصناف در این استان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

حجت الاسلام محمد فخرالدینی عصر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به دستور العمل اجرایی ماه مبارک رمضان که از سوی ستاد امر به معروف ونهی از منکر کشور به منظور حفظ شئونات ماه مبارک رمضان و صیانت از فرهنگ دینی در این ماه مبارک ابلاغ شده ، 6 جلسه در موضوع های مختلف با گروه های مرجع تشکیل و مقرر شد فعالیت های فرهنگی و نظارتی در این حوزه با قوت بیشتر دنبال شود.
وی در مورد عملکرد گشت های مشترک برای نظارت بر عملکرد اصناف و بازار در یزد گفت: تاکنون عملکرد این گشت خوب و رضایت بخش بوده و به مواردی که مورد نظر سه بخش بوده تذکرات لازم داده شده است.
این مسئول خاطر نشان کرد: قرار است نتیجه فعالیت ها در دهه اول ماه مبارک رمضان جمعبندی و به مسئولان و دستگاه های ذیربط و رییس ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان ارائه شود تا تصمیم نهایی اتخاذ گردد.
فخرالدینی به اهمیت پیگیری فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه و میان مردم اشاره کرد و گفت: برای تحقق این واجب دینی همه مردم و مسئولان اجرایی باید وظایف خود را انجام دهند.
وی افزود: تحقق کامل فریضه امر به معروف و نهی از منکر جلو بسیاری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی را می گیرد و یک وظیفه مهم و همیشگی محسوب می شود.

برچسب‌ها:, , ,

دیدگاهتان را بنویسید