۰

روابط عمومی ها

اهم اقدامات و دستاوردهای اداره کل پست استان یزد

فوریه 5, 2018 در 1:34 ب.ظ توسط

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان یزد، به مناسبت دهه مبارک فجر و در جهت ارائه خدمات دولت خدمتگزار به مردم فهيم استان، خلاصه ای از مهمترين اقدامات و دستاوردهای مجموعه پست استان بشرح ذيل ارائه می گردد.

1- ساماندهی و بازسازی اماکن و تجهیزات پستی
2- ساماندهی و بازسازی ناوگان حمل و نقل و خودرویی
3- راه اندازی سیستم مدیریت پاسخگویی به شکایات ازطریق سایت http://eop.post.ir
4- راه اندازی سامانه هوشمند همراه نامه رسان
5- ایجاد سرویسهای نوین: اعتبار سنجی نشانی شهروندان، پست من، توزیع ویژه در روز قبول، پست مستقيم الکترونيکي(EDM)، پست مالی، پست ترکيبي، تمبر فاخر طلا و نقره، پست لجستيک، پست پخش، پست رسانه، خدمات ويژه شهروندي (خوش)، تجارت الکترونيک بين المللي، سامانه خرید و فروش اینترنتی من و پست.
6- حذف قراردادهای غیر اقتصادی و عقد قراردادهای با ارزش افزوده در راستای توسعه خدمات نیابتی و رفاه حال مشتریان با شرکتهای، سازمان ها و افراد حقیقی و حقوقی از جمله: ثبت اسناد، شرکت مخابرات، پزشکی قانونی، اداره کل تأمین اجتماعی، دادگستری، شهرداری، اداره کل مالیاتی، اداره کل دامپزشکی، بانکهای ملی، مهر اقتصاد، مسکن، رسالت و …..
7- راه اندازی و بهره برداری از سیستم یکپارچه مبادله
8- تهيه لوازم و تجهیزات جدید نامه رساني شامل موتورسيکلت، کلاه کاسکت، لباس متحد الشکل، کیف نامه رساني و باکس موتور سيکلت .
9- ایجاد باجه های پستی در ادارات و مکانهای مورد نیاز مردم جهت کاهش تردد و تسریع در دریافت خدمات .
10- بالاتر بودن سرانه مرسوله پستی در استان نسبت به میانگین سرانه مرسولات پستی در کشور.
11- بهنگام سازی اطلاعات کدپستی در سطح استان و نصب پلاک کدپستی شهری و روستایی.
12- ارتقاء سیستمهای سخت افزاری متناسب با پیشرفت تکنولوژی.
13- استفاده ازتوانمندیهای بخش خصوصی در جهت توسعه خدمات و امکانات پستی در امور قبول حمل و نقل مرسولات پستی.
14- استفاده از فن آوریهای نوین در جهت بهبود کیفیت خدمات پستی و اتوماسیون نمودن باجه های قبول و واحدهای تجزیه وتوزیع.
15- اجرای بهینه طرح تکریم ارباب رجوع، راه اندازی باجه ارتباط بامشتری وت هیه امکانات رفاهی برای مشتریان درباجه های پستی.
16- بکار گیری فن آوری های نوین به منظور بهبود فرآیندها و تحقق اصل مشتری مداری.
17- راه اندازی سامانه رهیاب مرسولات موزعین.
18- راه اندازی سامانه رهگیری تخصصی مرسولات پستی.
19- حذف تمبر و نقش تمبر بر روی مرسولات پستی و استفاده از نقش تمبر الکترونیکی.
20- راه اندازی خدمات ویژه شهروندی (خوش)
21- اخذ وجوه مرسولات خرید اینترنتی از طریق دستگاههای MPOS
22- حذف رسید فیزیکی و صدور رسید الکترونیکی خدمات پستی
23- ارسال ثبت دیجیتال

مهمترین اقدامات به عمل امده در راستای تحقق این طرح اقتصاد مقاومتی درا ستان به شرح ذیل است:
برگزاری جلسات کارگروه استانی GNAFباحضورنمایندگان دستگاههای اجرایی مرتبط
تشکیل کمیته تخصصی نقشه سرویس های مرتبط با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی
به هنگام سازی کامل کدپستی شهره او 50% روستاها مطابق با برنامه کشوری
به هنگام سازی بیش از 810 هزار رکوردکدپستی (717 هزار شهری و93 هزار روستایی)
پایان عملیات تعیین مختصات جغرافیایی ساختمانها در نقاط شهری استان

برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید