۰

سیاسی

انتخاب افراد با سابقه بالای 25 سال درسطح مدیران پایه ممنوع است

سپتامبر 17, 2017 در 8:03 ب.ظ توسط

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد گفت: با توجه به تاکید دولت مبنی بر استفاده از جوانان در عرصه های مدیریتی،انتخاب افراد با بیش از 25 سال سابقه کار در سطح مدیران پایه ممنوع است.

به گزارش روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد محامدی در مراسم معارفه بخشدار گاریزات شهرستان تفت، لزوم استفاده و به کارگیری و اعتماد به جوانان و بانوان را در عرصه های مدیریتی استان یادآور شد.
وی با بیان فرآیند انتخاب بخشدار گفت: در این رابطه افراد توانمند متعددی مورد ارزیابی قرار می گیرند که با توجه به شناخت خوب از محمد حسین قانعیان از منطقه و آشنایی وی به امور جاری، نظر مسئولان بر این انتخاب متمرکز شد.
مدیرکل سیاسی استانداری یزد صداقت در رفتار، همراهی با مردم و در میان مردم بودن را سه مولفه اساسی برای موفقیت و پیشبرد امور عنوان کرد و گفت: مردم بارها در لحظه های حساس ثابت کرده اند که بهترین همراه مسئولان هستند.
محامدی همدلی و تعامل با دهیاران و شوراهای اسلامی را برای پیشبرد امور در بخش و کمک به تسریع در آبادانی منطقه ضروری دانست و گفت: بخشدار گاریزات باید گزارش دهی مناسب و مستمر به مردم را از اقدامات انجام شده در دستور کار قرار دهد و با اولویت بندی طرح ها و اهداف، راه را برای رشد بیش از پیش بخش هموار سازد.
وی بابیان اینکه تاکنون دو بخشدار در این منطقه فعالیت کرده‌اند، گفت: همراهی مردم و مسئولان محلی تأثیر بسزایی در ثمربخش شدن اقدامات دولت دارد.
همچنین فرماندار تفت گفت: سال های اخیر تلاش بسیار خوبی برای تحقق سیاست های نظام و اهداف دولت در مسیر رشد و آبادانی شهرستان برداشته شد که تامین زیرساختها در نواحی روستایی یکی از برجسته ترین این دستاوردهاست.
محمود زارع رشکوئیه، مدیریت جهادی و آگاهی دقیق به اهداف و سیاست های دولت را لازمه مسئولیت پذیری برشمرد و تأکید کرد: مدیران باید در رعایت حال مردم و کمک به رفع مسائل و مشکلات آنان مسئولانه عمل کنند.
در مراسم یاد شده از زحمات مهدی حاجی حیدری تجلیل و محمدحسین قانعیان به عنوان سرپرست بخشداری گاریزات معرفی شد.

 

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:,

دیدگاهتان را بنویسید