۰

روابط عمومی ها / علم و فناوری

امروز عملکرد و رزومه شرکت های مستقر در پارک تصویرگر سیمای پارک علم و فناوری یزد در جامعه است

آوریل 17, 2018 در 11:01 ق.ظ توسط

نخستین گردهمایی مدیران عامل شرکت های فناور در سال 97، دوشنبه 27 فروردین با حضور علی زینی وند، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد، داریوش پورسراجیان، رئیس پارک علم و فناوری یزد، احمدرضا فقیه خراسانی، معاون فناوری و نوآوری، شهرام شکوهی، معاون پشتیبانی و جمعی از مدیران پارک در سالن اجتماعات مرکز فناوری اقبال برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری یزد، در این جلسه داریوش پورسراجیان، رئیس پارک علم و فناوری یزد با بیان اینکه پارک، مجموعه‌ای است که همگی اعضای آن با یکدیگر در ارتباط هستند، گفت: نگاه بیرونی به یک شرکت به دیگر شرکت‌ها قابل تعمیم است.
وی افزود: اگر بتوانیم چند شرکت مستقر را در برندسازی حمایت کنیم، این کار رزومه ای عالی برای همه‌ی شرکت‌ها خواهد بود.
پورسراجیان با تاکید بر اهمیت ارزیابی شرکت های مستقر در پارک، گفت: ما ارزیابی‌های داخل پارک را سخت و جدی اجرا می‌کنیم تا در خارج از پارک دفاع کننده‌ی بی چون و چرا از شرکت‌ها باشیم.
رئیس پارک علم و فناوری یزد تصریح کرد: شاید در آغاز فعالیت پارک علم و فناوری یزد نگاه ها صرفا به عملکرد رئیس و کادر اداری بود اما در حال حاضر نگاه بیرونی به شرکت‌های مستقر و رزومه‌ی آن ها است.
در ادامه نشست احمدرضا فقیه خراسانی، معاون فناوری و نوآوری با اشاره به تاثیرات فعالیت پارک علم و فناوری یزد و شرکت های مستقر در آن در چرخه ی تولید و توسعه‌ی کشور، گفت گزارشی را از فعالیت های پارک در حوزه معاونت تحت مدیریت خود ارایه نمود.
شهرام شکوهی، معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری یزد نیز با بیان این که استان یزد در حوزه فناوری پیشرو است، گفت: از آغاز تاسیس پارک علم و فناوری یزد مشکل کمبود فضا جهت استقرار شرکت ها در پارک وجود داشته و همواره دغدغه مدیران پارک بوده است.
وی با توضیح طرح های قابل اجرا و موانع موجود در اجرای این طرح ها خواستار حمایت بیشتری از سوی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری شد.
گفتنی است، در این نشست داریوش پورسراجیان، رئیس پارک علم و فناوری یزد ضمن شنیدن مسائل و مشکلات شرکت های مستقر در پارک، به سوالات مدیران عامل شرکت های مستقر در پارک پاسخ داد.

برچسب‌ها:, , ,

دیدگاهتان را بنویسید