۰

سیاسی

امام جمعه یزد: دولت و مردم در مسیر تقویت توان اقتصادی تلاش کنند

جولای 22, 2016 در 10:17 ب.ظ توسط

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دولت و مردم تلاش کنند تا با تقویت اقتصاد کشور مانع سوء استفاده دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی از سوی منافقان و کشورهایی نظیر عربستان شوند.

به گزارش ایرنا آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه یزد با ابراز تاسف از تلاش دشمن برای به جان هم انداختن مسلمانان خاطرنشان کرد: آمریکا سعی دارد با تحریک کشورهایی همچون عربستان و گرفتن پول آنها آرامش منطقه را برهم بزند.
ناصری تاکید کرد: البته در ایران همین نماز جمعه ها باعث وحدت و بصیرت در مقابل توطئه های دشمنان شده ولی باید با پیاده کردن اقتصاد مقاومتی و برخورد با حقوق های نجومی بر مبنای منویات رهبری ،مانع فرصت سازی دشمنان شویم.
وی ادامه داد : باید با آنهایی که خیانت کرده و به فکر مردم نبودند برخورد جدی شود و وحدت جامعه را تقویت کرد و این امر مستلزم جدیت، اتحاد و درایت مسئولان و نخبگان جامعه است تا توطئه های دشمنان خنثی شود.
امام جمعه یزد در خطبه اول نماز هم با بیان اینکه مومنان باید خداترس بوده و تقوا پیشه کنند گفت: اگر فردی ظاهر و باطن و حرف و عملش یکی باشد در عبادت هم اخلاص پیدا می کند .
ناصری افزود: در واقع اگر انسان خداوند را ناظر اعمالش نداند کفر ورزیده و اگر بداند که او می بیند و باز هم گناه کند خداوند را کوچک شمرده است.

برچسب‌ها:, , , ,

دیدگاهتان را بنویسید