۰

اجتماعی

آزادی چهار زندانی با فروش فیش حج تمتع زوج یزدی

دسامبر 1, 2021 در 9:42 ق.ظ توسط

مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد گفت: زوجی با فروش فیش حج تمتع خود ، زمنیه آزادی چهار زندانی جرایم غیرعمدمالی را در استان فراهم کردند.

به گزارش ستاد دیه یزد، سید مسعود عظیمی افزود: این زوج با مراجعه به دفتر این نهاد ۸۰۰ میلیون ریال هزینه فروش فیش حج تمتع خود را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمدمالی اختصاص دادند.

وی افزود: این زوج با انصراف از سفر معنوی حج و اهدای مبلغ آن به ستاد دیه ، هدف خود را از این اقدام، آزادی و بازگشت زندانیان به آغوش گرم خانواده عنوان کردند.

همچنین مدیرکل زندانها و نایب رییس هیات امنای ستاد دیه یزد هفتم آذرماه جاری تعداد زندانیان غیرعمد محکوم مالی استان را ۶۷ نفر ذکر کرد و گفت: از این تعداد سه نفر زن و بقیه مرد هستند و برای آزادی این تعداد مددجو ۴۵ میلیارد تومان نیاز است.

حسین سبزواری افزود: اعضای کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان در تلاش هستند با برگزاری جلسه های متعدد با شکات پرونده رضایت آنها را جلب کنند تا بتوانند زمینه آزادی این تعداد محکومان مالی را فراهم کنند.

به گفته وی از مجموع مددجویان ۴۷ نفر محکوم مالی، ۹ محکوم پرداخت مهریه، سه تن محکوم نفقه، پنج محکوم دیه تصادف رانندگی ، ۲ مددجوی محکوم دیه حادثه کار و یک مددجو پرداخت دیه ایراد صدمه بدنی غیرعمد هستند.

برچسب‌ها:, ,

دیدگاهتان را بنویسید