۰

اجتماعی

خاطرات آزادگان برای جوانان بازگو شود

آگوست 15, 2016 در 1:20 ب.ظ توسط

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد، تعداد آزادگان زیر پوشش این نهاد در استان را 754 نفر اعلام و گفت: باید خاطرات این عزیزان برای جوانان بازگو شود.

احمد ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به کشور افزود: بیشترین آمار آزادگان یزد را بین سنین 1340 تا 1350 تشکیل می دهد.
وی ادامه داد: هفت نفر متولد 1320 ، 14 نفر متولد 1320 تا 1330 و بقیه نیز متولد سال های 1330 تا 1340 هستند.
این مسئول خاطر نشان کرد: 629 نفر متولد سال های 1340 تا 1350 و 20 نفر نیز متولد پس از سال های 50 می باشند.
ابراهیمی گفت: تمام آزادگان سرفراز استان زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد هستند و سالانه در برنامه های مختلف شرکت می کنند.
وی در ادامه به اهم برنامه های بزرگداشت آزادگان در یزد اشاره و گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آزاده و غریب و برگزاری همایش آزادگان سرافراز استان در روز 26 مردادماه اصلی ترین برنامه این ایام است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد به برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بین آزادگان و خانواده آنها اشاره و ارتقای سلامت ایثارگران به ویژه آزادگان را از اولویت های بنیاد شهید و امورایثارگران ذکر کرد و اجرای طرح پایش سلامت آنها را دیگر برنامه های بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به کشور اعلام نمود.
این مسئول ، گردهمایی خانوادگی آزادگان در شهرستان های تابعه استان و حضور آزادگان در نمازجمعه و سخنرانی یکی از آنان پیش از خطبه ها را پایان بخش برنامه های این هفته اعلام کرد.
ابراهیمی گفت: تبیین خاطرات آزادگان به مردم و جوانان و ترویج فرهنگ استقامت جزو محوری ترین برنامه هایی است که انجام می گیرد .
وی گفت: بر مردم و مسئولان اجرایی است همواره قدردان مقاومت و ایثار آزادگان سرفراز انقلاب اسلامی باشند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها:, , ,

دیدگاهتان را بنویسید